Followers

Thursday 7 April 2011

makeover melda maRCOSsss

hai sume..kembali lagi....

kali ni aku makeup dak off aku gak...name die mel....time ni part awal2....

 pas siap sume pakai liptik...




kusyuk giler minah ni...adoyaii...sebenarnye gambar ni yg ptt letak kat atas...tp aku upload dulu sume gamabr baru aku tulis...tp x pe....jln je dulu.....sebelum pakai lipstik aku siap kan mate dulu...kening, sye shadow, mascara, bulu mata n celak mata.


pastu baru pakai lipstik...gambar yg dh siap di makeover terdelete..sory2 sgt...n dh terasa rugi x dpt upload gambar tu....neway ni je dpt diselamatkan...makeup jenis ni mmg sesuai utk pengantin....brand yang digunakan adalah kryolan,mac,sheisyedo...cm nk eja pun x tau...lebih kurang la....tp aku mmg lebih gunakan kryolan sbb ni mmg makeup pengantin....biasenye kalu nk makeup utk dinner @ attend majlis2 biasa nya aku lebih suke guna sheisyedo and untuk photoshoot kt gunakan barang2 mac,,,setiap jenis @ brand ni hasil nye pun lain...


setakat ni je dulu....nnt sambung lagi..sebenarnye byk pic x sempt nk upload...tgu lagi episod seterusnye....tata~~

No comments:

Post a Comment